keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Minun blogini

Olen aina rakastanut kirjoittamista. Jo aivan pienenä täyttyi päiväkirja toisensa jälkeen. päiväkirjat täytin syvällisillä ajatuksillani - niin syvällisillä kuin alakoululainen voi täyttää. Kirjoittaminen oli minun keinoni purkaa pääni sisällä vellovia ajatuksia. Kirjoittaminen on minun keinoni edelleen.

Joskus olen jopa haaveillut siitä, että saisin kirjoittaa työkseni. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että pakko tappaa luovuuden. Olisi kamalaa jos aikataulu painaisi päälle eikä päähän tulisi ensimmäistäkään ajatusta.

En vielä tiedä millainen tästä blogista tulee. En oikeastaan tiedä edes mistä aion tänne kirjoittaa. Useasti huomaan kuitenkin ihmetteleväni ympärillä tapahtuvia asioita ja koen tarvetta jakaa niitä.

Eniten kirjoitan itseäni varten. Toivonhan toki kuitenkin saavuttavani edes muutamia lukijoita. 

Kirjoittamisen lisäksi on paljon asioita joista pidän. Yksi blogissa näkyville tulevista on varmastikin valokuvaus. Minulla ei ole järjestelmäkameraa. Olen erittäin huono säästämään, joten siinä syy että kamera on edelleen hankkimatta. Kyykin siis milloin missäkin pokkarin kanssa. Kenties minua pidetään paikallisena kylähulluna ;). On muuten niin, että harvoin näen näillä nurkilla ketään muuta kykistelemässä kameran kanssa milloin minkäkin ötökän perässä. Aikanaan lukion historianopettaja sanoi aina kokeisiin lukiessa, että "suuret linjat, suuret linjat" - ei ole minulla valokuvauksessa pätenyt. Inhoan ötököitä - paitsi jos ne saa ikuistettua linssin läpi. 

Toivottavasti tästä blogista kehittyy mukava matka jonnekin uskomattomiin sfääreihin ;). Kerron tässä vaiheessa, että tietyssä mielentilassa voin olla hyvinkin sarkastinen. Toivon, ettei kukaan vedä siis hernettä nenään. Herneen saaminen pois sieltä voi nimittäin olla hyvinkin hankalaa. Kokeilin pienenä! Siitä tuli terveyskeskusreissu. Aina välillä nykyisin mietin jäikö siitä herneestä joku pala vielä nenään, mutta ei se ainakaan pahasti vaivaa!

2 kommenttia:

  1. Kiitos :). Uskoisin kommentin jättäjän olevan tuttu ihminen ja taidan tietää kuka :)

    VastaaPoista