sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Sytyttääkö?

Eilen tuntui sytyttävän. Olin kotimatkalla tallilta ja poikkesin meidän kyläkauppaan. Siinä sitten perunoita mätin pussiin ja huomasin kun vieressä oleva mies pari kertaa kulmansa alta vilkaisi minua samalla kun survoi maustekurkkuja pussiin. Ongelman hän kehitti siitä, että "mikähän se numero mahtaa olla?" Totesin vierestä, että "olisko vaikka 100?" Kovastipa alkoi tätä lierihattuista, huonohampaista n. 50 vuotiasta miestä naurattaa. "Toi oli hyvä, olisko vaikka 100, kokeillaas" ja sitä rataa. Siinä hän sitten intoutui kehumaan miten on niin nätti tyttö, että menee ihan sekaisin. "Joo, mä en kato enää." "Juu kattelet vaan niitä ostoksia niin teidät mitä ostat." :D. Jep! Voin vannoa, että näytin lähes missiltä atleettisessa vartalossani, ratsastushousuissa ja sinisessä fleecetakissa. Päänupin kruunasi musta Northice -pipo! Uu mama! Setä meni niin sekaisin, että unohti mitä oli ostamassa :D. Jotain hän siinä kovasti pupatti, mutta puolet taisi mennä ohi korvien. Ehdin sitten hieman hyllyllä eteenpäin kun edelliseltä hyllyltä vielä kuului: "Joo nyt mä hokasin, nyt mä hokasin. Hyvin pyörii pylly."

Tätä setää tuntui kovasti siis sytyttävän. Kotona totesin miehelle, että on se hyvä kun oma ukko on fiksu, muuten voisin luulla itseäni idioottmagneetiksi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti