sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Väsymystä ilmassa ja vuorenkilpien ihmettelyä

Olen painanut pää kolmantena jalkana menemään varmaan jo viimeiset pari viikkoa. Tänään mulla on päivä, ettei mun oikeasti tarvitse tehdä mitään! Ainoa sydämentykytyksiä aiheuttava asia koko päivänä on SUOMEN MM FINAALIOTTELU!!!!! Mä en edes ole mikään fanaattinen jääkiekkofani vaan voinpa kertoa, että kyllä toissailtana lähti ääntä kun Suomi-Venäjä ottelua seurasin isännän kans! Heikkohermoisena yksilönä poistuin paikalta pari kertaa kun Suomi pelasi alivoimalla :D.

Väsymys iski eilen. Tulin puolen neljän aikaan kotiin kaveria tuuraamasta, tein pikasiivouksen kotona ja annoin itseni hyytyä. Jännä miten sitä voikin jumittua ihan yhtäkkiä kun antaa luvan, ettei tarvitse enää jaksaa tehdä mitään tai mennä minnekään.

Tänään aion ainoastaan kipaista lähikaupassa hakemassa jotain hyvää illaksi kun meillä on kahden ihmisen kisastudio niin ja toki lenkitän koiran sekä teen ruokaa, mutta se on sitten siinä. Mä ihan vaan nautin :).

Osaiskohan kukaan arvella mikä mun vuorenkilpiä vaivaa? Ne on tosiaan viime syksynä siirretty penkkiin toisaalta ja kattelin, että nyt ne rupeaa tekemään kyllä kukkaa ihan upeasti. Lehdet kuitenkin nuokkuu. Ei tietoakaan jämäköistä taivasta kohti suuntaavista lehdistä vaan nuukahtaneet ja aika huonosti voivat lehdet :/. Olisko ne vaan ehtinyt viime syksynä kärsiä siirrosta ja elpyis sitten kunnolla ensi kesäksi? Eihän ne voi kovin huonosti voida kun kuitenkin kukkivat? Mikä kuitenkin on positiivista niin ne mun syysleimut ei olekaan kuolleet!!! Jostain syystä osa heräsi elämään muita myöhemmin vaikka ne aiemmin on aina heräillyt yhtä aikaa. Ihan parasta :). Ensi syksynä siis operaatio syysleimujen siirto.

Kuun vaihteeseen vielä kun päästäis niin käyn ostaa kesäkukkia. Yöt on ollu niin hirmusen viileitä etten oo raaskinut laittaa pelargonioita. Mä olen kuitenkin sen verran laiska etten jaksa peitellä niitä yöksi. Pari viikkoa enää ja sitten :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti