keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Oma hetki

Olen sitä mieltä, että vaikka miten asuu parisuhteessa ja on siinä suhteessa onnellinen, hyvinvoiva sekä tyytyväinen, tarvitsee jokainen ihminen joskus oman hetken. Parisuhteenkaan osalta minulla ei ole vaaleanpunaisia laseja - kinastelu on kivaa, perheriidat ei.

Minulla on nyt oma hetki. Tulin hetki sitten tallilta, päästin koiran tarhasta, potkiskelin sille palloa, kävin suihkussa, ruokin koiran ja nautin Danio mustikkarahkan pikkunälkään ;). Isäntä on vielä avoppilassa, joskin tulee sieltä varmaan kohta. Minä kuitenkin nautin tästä hetkestä kun saan olla ihan itseni ja koiran kanssa kotona. Saan olla huonolla tuulella, hyvällä tuulella tai kadottanut kaikki tuulet. On vain minä minä minä ja MINUN hetkeni :).

Kävin kuulkaa ostamassa tänään elämäni ensimmäiset aerobic -kengät. On mulla sisäliikuntakengät ollut, mutta nyt on ihan semmottiset aerobic -kenkulit. Kävi vielä niin uskomaton munkki, että kengät oli 60% alennuksessa. Hintaa siis jäi 50 euroa ja hilut päälle. Miksikö kävin ostamassa kengät? Kävin toissailtana ensimmäistä kertaa "tsumpaamassa" ja oli nääs mielettömän hauskaa! Sunnuntaina olen menossa uudestaan jos vaan suinkin aikataulu antaa periksi.

Huomenna tulee pikkuvieras, 7v kummityttö, joten seuraavan parin päivän aikana ei ole vapaa-ajan ongelmia. Joskaan mulla ei taida olla niitä muutenkaan. 

Mä olen nyt melkolailla hyvällä tuulella :)

Kuvassa Herra tai Rouva LinssiLude


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti