perjantai 3. kesäkuuta 2011

Seitsemän vuotta

Niin se aika kuluu - seitsemän vuotta sitten, vuonna 2004, kirjoitin ylioppilaaksi. Oikein jäin miettimään mitä mahtuu seitsemään vuoteen.. Listalle varmasti valikoituvat tapahtumat, jotka koen merkityksellisimmiksi.

- en saanut jatko-opiskelupaikkaa, olin kesätöissä ABC-asemalla
- 2005 vappuna muutin pois kotoa, toiselle paikkakunnalle, pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa saman katon alle
- työskentelin toisella ABC-asemalla
- otimme toisen koiran kesällä
- 2005 syksyllä muutimme takaisin kotiseudulle, jouluksi muutimme omaan rivitaloasuntoon
- suunnittelin jatkavani isäni yritystä yhdessä avopuolisoni kanssa
- loppuvuodesta 2005 sain tiedon, että olen päässyt kouluun
- tein päätöksen aloittaa opiskelemaan sosionomiksi yrityksessä työskentelyn sijasta, päätös oli vaikea

- 2006 oli hiljaiseloa, elämä rullasi omalla painollaan

- 2007, kaksi päivää juhannuksen jälkeen hyvä ystävämme menehtyi auto-onnettomuudessa 19-vuoden ikäisenä
- olin kesätöissä työpaikassa, jonne jätin palan sydämestäni
- avoliittomme päättyi, muutin yksin asumaan syyskuussa 2007
- vanhempi koira muutti vanhemmilleni, nuorempi minun mukanani
- minulla oli suhde, josta ainoa hyvä seuraus oli tie itsensä parempaan tuntemiseen ja syvempään tutkimiseen
- elin yhtä elämäni vaikeimmista ajoista

- 2008 elin "villiä nuoruutta" kun aloin päästä jaloilleni eron jäljiltä
- vappuna muutin kerrostaloyksiöstä rivitalokaksioon vuokralle
- otin kaksi ragdollia
-  koirani sai pennut kasvattajan luona, minulle tuli myös kotiin pentu
- olin tyytyväinen elämäntilanteeseeni, sain elää muista riippumattomana
- 10 viikkoa loppuvuodesta vietin työharjoittelussa Espoossa, ne viikot olivat mahtavia!

- 2009 helmikuussa tapasin ensimmäistä kertaa kasvoista kasvoon nykyisen kihlattuni, tiesin hänet jo aiemmin, mutten ollut missään tekemisissä
- sain työtarjouksen Espoosta, vaikean pohdinnan jälkeen päätin olla ottamatta paikkaa vastaan
- maaliskuussa 2009 aloin siirtää tavaroitani jälleen uudelle paikkakunnalle, toukokuun alusta minulla ei enää ollut omaa vuokra-asuntoa
- aloitin vakituisessa työpaikassa 8.4.2009
- jouduin luopumaan kissoista avopuolison pahan allergian takia
- valmistuin 19.6. sosionomiksi
- herätin henkiin vanhan harrastuksen, ratsastamisen
- syksyllä 2010 toinen koiristani lähti uuteen kotiin olosuhteiden sanelemana

- 10.3.2010 ostin hevosen
- 6.7. kihlauduimme
- 23.8. tulin lomautetuksi vakituisesta työstäni
- olin lomautettuna viikon ja sain määräaikaisen sopimuksen, joka kesti loppuvuoden

- 5.1.2011 aloitin tämänhetkisessä työpaikassani, irtisanoin itseni vakituisesta työstäni, jossa lomautus olisi edelleen jatkunut
- 3.6.2011 istun kirjoittamassa tätä blogia ja pohdin elämääni seitsemän vuoden ajalta todeten:

En päivääkään vaihtaisi pois :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti