perjantai 8. kesäkuuta 2012

Arkea

Voimavarat ovat olleet viime aikoina arjessa eikä lauseenmuodostus blogiin ole sujunut. Turnausväsymys töissä alkaa iskeä kun mieli odottaa jo kesälomaa. Vielä pitäisi kuitenkin jaksaa. Minulla on viikko lomaa heinäkuun alussa ja kolme viikkoa elokuun alussa. Siispä tässä kohtaa tuntuu, että odottavan aika on pitkä.

Olen kuitenkin yrittänyt nauttia oikeasti arjen tuomista iloista. Minulla oli juuri kaksi päivää vapaata kuten myös miehellä ja meillä syötiin kerrankin jotain muuta kuin laatikkoruokia! Laatikkoruuat ovat äärimmäisen käteviä silloin kun ruokaa lämmitetään epäsäännöllisinä aikoina vaan kylläpä oli kuulkaa mukavaa tehdä ja syödä välillä muutakin :).

Arjen ilo on ollut myös kaunis luonto ja pari päivää aikaa nauttia siitä!

Satu Arjen Helmihetkiä -blogissa juuri kyseli kuka kaipaa kesää ja on pakko myöntää, että minä en. Helteet eivät ole minua ja harrastuksiani varten. Aurinko tai pilvipoutaa, lämpötila +20. Kiitos!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti