tiistai 31. heinäkuuta 2012

Sukulointia

Yleisesti ottaen en kuulu niihin, joilla olisi kovinkin läheiset välit suureen sukuun. Ensinnäkin - sukuni ei ole suuri ja toiseksi - minulla ei ole kovinkaan moneen läheiset välit. Joukosta kuitenkin löytyy minulle hyvin tärkeitä ihmisiä. Minulle tärkeys ei muodostu siitä, että on sukua vaan siitä millainen osa kyseisellä ihmisellä on elämässäni.

Tämä päivä kului sukuloiden; puoliltapäivin loikkasin äidin kyytiin ja suuntasimme veljeni luokse.

Päivä oli mitä hauskin ja muutenkin ihanin. Nauru pidensi ikää taas useammalla vuodella. Veljeni ja minä emme taida olla maailman vakavimpia ;).

Yleensä ihmiset laittavat lomalta leppoisia kuvia, joissa uitetaan varpaita vedessä. Minun mielestäni porosukat ja vaaka-asento sohvalla viestii aivan yhtä hyvin lomatunnelmaa ;).



Kävimme myös veljen kanssa Linnanmäellä tekemässä Kirnulla pienen ilta-ajelun ;). Emme ole vuosiin olleet yhdessä Lintsillä, joten tämä olin vähintäänkin lapsenomaista iloa tuottavaa. Miksei sitä aikuisetkin ihmiset voisi ihan vaan mennä Lintsille, ostaa laiteliput, ajaa kierroksen ja hilpaista takaisin parkkikselle äidin kyytiin ;). Äiti kiltisti ajeli asuntoautolla ympyrää (parkkipaikkaa ei löytynyt) kun me teimme pikavisiitin hauskanpitoon.




Kuten asiaan kuuluu; nuorimmaisen paikka on takapenkillä.


Olisipa ollut oikeastaan kiva vielä jatkaa päivää pidempäänkin. Veli kuitenkin toimitettiin kotiin ja me lähdimme paluumatkalle. Matkalla pysähdyttiin pikavisiitille tädin luokse ennen loppumatkasta suoriutumista. Minä olin kylläkin äitiä aiemmin kotonani sillä tiemme erkanivat Lahdessa.

Kuten äidin ja minun tapoihin kuuluu oli paluumatkalla keskustelu jo jokseenkin kiivasta.. Meinasi mennä poro nokkaan minulla, koska olen tietyissä asioissa hyvin MINÄ ITSE -henkinen. Eipä hätiä mitiä - ihan hymyillen erottiin :).

En olisi voinut päivältä enempää toivoa kun vielä tämä upea maisema tervehti minua kotona. Aivan kuin taivas olisi ollut tulessa.





Onnellisia päiviä! Mukavaa herätä taas huomiseen :).

2 kommenttia:

  1. Hih ihanaa! :) Ja tosi ihana uusi blogin ilme :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihan mielettömän kiva päivä :). Mäkin olen uuteen ulkonäköön tyytyväinen, piristää kummasti kun vähän uudistaa!

      Poista