torstai 18. lokakuuta 2012

Elämäntapamuutos: Kadonnut selkäranka

Tämä harmaa sääkö sen tekee vai muut mielen myrskyt?

Naama on turvoksissa.. Veden juominen on unohtunut... Juon siis yleensäkin aivan liian vähän... Hiilaripitoiset ruuat maistuvat... Herkutkin ovat hyviä... Oikeastaan ruuan teko on jäänyt nollille ja tulee napattua vähän mitä sattuu.

Ärsyttää!

Mielen myrskyjä oikeastaan ei ole, joten uskon tämän olevan yleisesti ottaen harmaudesta kiinni. Harmaudenkin keskellä olen kokenut onnea elämästäni, joten murheiden en tähän usko olevan syynä.

Kulunut viikko on ollut kaikkea muuta kuin elämäntapamuutokseen viittaava. Liikunta on ollut niin vähäistä, että keholla on kaikkea muuta kuin hyvä olo. Olen minä ratsastanut ja koiran kanssa metsässä sieniä noukkinut. Siihen se sitten jääkin. Hikiliikunta puuttuu.

Huomaan taas, että liikunta ja syöminen kulkevat käsi kädessä. Jos en liiku on ruokailukin mitä sattuu. Jos taas liikun ei epäterveellistä ruokaa tee mieli. Kyllä ihmisen keho kaipaa liikuntaa!

Jospa tämän myötä taas saisin uutta puhtia ja muistaisin sitä vettäkin sitten juoda? Vesi vanhin voitehista - sanovat viisaat ja ovat kyllä oikeassa.

Pari sanaa eri aiheesta...

Viime aikoina olen hyvin usein havahtunut siihen ajatukseen, että olen suunnattoman onnellinen parisuhteestani. Olen ja elän tässä hetkessä. Kohta on tosin lähdettävä töihin, joten hieman tämän hetken eläminen meinaa kadota työajatusten taakse ;).

Olen aina ollut sitä mieltä, että molemminpuolinen kunnioitus on yksi parisuhteen kulmakiviä. Kunnioitus pätee tietysti muissakin ihmissuhteissa. Minä kunnioitan, arvostan ja rakastan. Rakastin eilen, rakastan tänään ja rakastan huomenna. Tulevasta ei toki kukaan koskaan tiedä, mutta niin kauan kuin on rakkautta on myös toivoa <3

4 kommenttia:

  1. Niiin sama fiilis siis tuo epäterveellisyys ja liikkumattomuus. Tää viikko on mennyt kipeenä ollessa, ja oon vaan syöny herkkuja. :/ ahistaa ihan. Pitkä matka vielä siihen että osaa nauttia pelkästä olemisesta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa Satu tietää, etten ole yksin! Nyt täytyy vaan saada suoritettua ryhtiliike. Mä en voi edes kipeydellä puolustella liikkumattomuutta ja herkuttelua :(. Liikkeelle - mars! No en ehkä ihan just nyt tähän aikaan, mutta siis ajatuksen tasolla kuitenkin!

      Poista
  2. Sama täällä - veltoksi vetää. :/ Mutta kyllä se peppu tästä vielä nousee. Mitä taas parisuhteellisuuteen tulee... Taas tuli takapakkia vaikka rakastin isolla R:llä. Kun toinen ei halua, niin se ei vaan halua. Ja se jos mikä saa takamuksen liimaantumaan sohvan pohjalle. :'( Tsemppiä teille molemmille syksyyn! Ja jos ei muuten lähde, niin ottakaa videon koirasta mallia! ;) t. naapurin tyttö

    http://www.youtube.com/watch?v=zHDLUbssMIw

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sydänsurut on kurjia suruja :(. Tsemppiä myös sulle!

      Ps. Ihana video!

      Poista