sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Virallisesti kolkyt

Sieltä se tuli! Maaginen kolmenkympin raja. Niin ja meni. Juhlia ei ollut kun vasta saatiin juhlittua neidin yksveet. Totesin, että jätän option auki myöhemmälle syksyyn, mutta luulenpa, etten sitten saa aikaiseksi, koska mitä sitä juhlimaan jotain mikä on jo mennyt.

Kolmenkympin kriisistä ei ole enää tietoakaan. Se orasti etuajassa jo muutama vuosi sitten, mutta nyt se on virallisesti selätetty. Lähinnä musta tuntuu, että oon enemmän elossa kuin koskaan! Mun elämä ei todellakaan ole ohitse vaan se on vasta alkamassa. En haluais takaisin aikaan, jolloin oli 15 tai 20.

Odotan tulevaisuutta ja sitä mitä kaikkea se tuo tullessaan. Olen kasvanut huimasti ihmisenä enkä vahtais päivääkään pois. Elämässä tapahtuu asioita ja niistä on tarkoitus ottaa opiksi. Jatkaa matkaa eteenpäin.

Myös lempivuodenaikani on täällä! Pienellä haikeudella muistelen viime syksyä, jolloin mulla oli vain aikaa. Kuljeskelin pitkin kylänraittia vaunuja työnnellen ja nautin juuri alkaneesta äitiydestä sekä ihanista syksyn väreistä. Otan tavoitteeksi, että ehdin edes hetken nauttia tästä syksystä. Juuri nyt tuntuu siltä, että päivät vain vyöryvät eteenpäin. Syksy on silti täällä! Toivottavasti se tuo tullessaan paljon aurinkoisia kuulaita päiviä ja syksyn värejä.

Elämä ottaa ja elämä antaa. Joskus kynnetään syvissä vesissä ja toisinaan surffataan laineilla. En väitä, etteikö elämä olisi toisinaan hyvinkin rankkaa, mutta alan ymmärtää, että vaikeuksienkin keskellä on hyvä pysähtyä ja miettiä vastausta kysymykseen mitä tästä voin oppia?

Blogille aikaa on paljon vähemmän kuin haluaisin, mutta sydämestäni toivon, että pysytte mukana. Täällä mä olen enkä todellakaan aio kirjoittamista lopetta.

Pisteeksi i:n päälle nämä pari kuvaa n. viikon takaa. Aamun maisema oli kuin sadusta! Ihan ensimmäisenä oli pakko spurttailla pihalla kuvia ottamassa. Mies totesi, että olisi pitänyt vielä mut kuvata kun yöpukeissa juoksentelin ulkona vaikka lämmintä oli vain n. 10 astetta. Enhän mä voinut missata hetkeä :D

Hyvää sunnuntaita ystävät!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti